• head_banner_03
  • head_banner_02

Cumu u monitoraghju in nuvola riduce l'incidenti di cibersigurtà

Cumu u monitoraghju in nuvola riduce l'incidenti di cibersigurtà

L'incidenti di cibersicurezza si verificanu quandu l'imprese ùn piglianu micca misure adatte per prutege a so infrastruttura IT. I cibercriminali sfruttanu e so vulnerabilità per injectà malware o estrae infurmazioni sensibili. Parechje di sti vulnerabili esistenu in l'imprese chì utilizanu piattaforme di cloud computing per fà affari.

 L'informatica in nuvola rende l'imprese più produttive, efficienti è cumpetitive in u mercatu. Questu hè chì l'impiegati ponu facilmente collaborà cù l'altri ancu s'ellu ùn sò micca in u stessu locu. Tuttavia, questu porta ancu certi risichi.

I plataformi in nuvola permettenu à l'impiegati di almacenà e dati nantu à i servitori è di sparte cù i culleghi in ogni mumentu. L'imprese apprufittanu di questu assunendu i migliori talentu di u mondu è facenduli travaglià remotamente. Questu aiuta à l'imprese à risparmià i costi mentre assicurendu un rendimentu di travagliu di alta qualità.

Tuttavia, per mantene questi vantaghji, e plataforme di nuvola devenu esse sicure è monitorate continuamente per detectà e minacce è attività sospette. U monitoraghju in u nuvulu impedisce incidenti di sicurezza perchè l'arnesi è e persone rispunsevuli di truvà è analizà e vulnerabilità è l'attività sospette li affrontanu prima di causanu dannu.

 U monitoraghju in nuvola riduce l'incidenti di sicurezza, Eccu alcuni di i modi in chì u monitoraghju in nuvola pò aiutà l'imprese à ottene stu scopu:

1. Deteczione di prublema proattiva
Hè megliu detectà è mitigà in modu proattivu e minacce cibernetiche in u nuvulu invece di aspittà finu à chì un dannu seriu hè statu fattu prima di reagisce. U monitoraghju in nuvola aiuta l'imprese à ottene questu, prevenendu tempi di inattività, violazioni di dati è altri impatti negativi assuciati à i ciberattacchi.
2. Monitoraghju di u cumpurtamentu di l'utilizatori
In più di u monitoraghju generale realizatu da e strumenti di monitoraghju in nuvola, i prufessiunali di cibersegurità ponu aduprà per capiscenu u cumpurtamentu di l'utilizatori, i schedari è l'applicazioni specifichi per detectà anomalie.
3. Monitoring continuu
I strumenti di monitoraghju in nuvola sò pensati per travaglià in tuttu u ghjornu, cusì ogni prublema pò esse trattatu appena una alerta hè attivata. A risposta di l'incidente ritardata pò aggravà i prublemi è rende più difficiuli di risolve.

4. Surviglianza estensibile

I prugrammi software chì l'imprese utilizanu per monitorà e so piattaforme di cloud computing sò ancu basati in nuvola. Questu permette à l'imprese allargà e so capacità di prutezzione à parechje piattaforme nuvola mentre scalanu.

 5. Compatible cù fornitori di serviziu nuvola terzu-party

U monitoraghju in nuvola pò esse implementatu ancu se una impresa integra un fornitore di servizii di nuvola di terzu in a so piattaforma di cloud computing. Questu permette à l'imprese di prutegge si da e minacce chì ponu vene da i fornitori di terzu.
I cibercriminali attaccanu e piattaforme di cloud computing in modi diffirenti, cusì u monitoraghju in nuvola hè necessariu per piantà ogni attaccu u più prestu pussibule invece di permette à l'escalada.
Ciberattacchi cumuni lanciati da attori maliziusi includenu:
 
1. Ingegneria suciale
Questu hè un attaccu in quale i cibercriminali ingannanu l'impiegati per furnisce i so dati di login di u vostru contu di travagliu. Aduprà sti ditaglii per accede à u so contu di travagliu è accede à l'infurmazioni solu per l'impiegati. Strumenti di surviglianza in nuvola ponu scopre questi attaccanti signalendu i tentativi di login da i lochi è i dispositi micca ricunnisciuti.
2. Infezzione malware
Se i cibercriminali guadagnanu accessu micca autorizatu à e plataforme di nuvola, ponu infettà e plataforme di nuvola cù malware chì ponu disturbà l'operazioni cummerciale. Esempii di tali attacchi include ransomware è DDoS. Strumenti di monitoraghju in nuvola ponu detectà infezioni di malware è avvisà i prufessiunali di cibersicurezza per pudè risponde rapidamente.
3. Fuga di dati
Se i cyberattackers guadagnanu un accessu micca autorizatu à a piattaforma di nuvola di una urganizazione è vedenu dati sensittivi, puderanu estrae e dati è fughjenu à u publicu. Questu puderia dannà permanentemente a reputazione di l'imprese affettate è guidà à cause di i cunsumatori affettati. Strumenti di surviglianza in nuvola ponu detectà fughe di dati detectendu quandu quantità inusualmente grandi di dati sò tirati fora di u sistema.
4. Attaccu insider

I cibercriminali ponu collude cù l'impiegati sospetti in l'impresa per accede illegale à a piattaforma cloud di l'impresa. Cù u permessu è a direzzione di l'impiegati sospetti, i criminali attaccheranu i servitori di nuvola per ottene informazioni preziose chì ponu esse aduprate per scopi maliziusi. Stu tipu d'attaccu hè difficiuli di detectà perchè i strumenti di surviglianza in nuvola ponu assume chì l'attività illegale hè un travagliu di rutina chì l'impiegati facenu. Tuttavia, se i strumenti di monitoraghju rilevanu attività chì si verificanu in tempi inusuali, ponu invià u persunale di cibersicurezza à investigà.

L'implementazione di u monitoraghju in nuvola permette à i prufessiunali di cibersicurezza detectà in modu proattivu vulnerabili è attività sospette in i sistemi di nuvola, pruteggendu e so imprese da esse vulnerabili à i ciberattacchi.

 

                 

Tempu di post: 21-aug-2024